2014/03/26

inspirations :: blue/ błękit


 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Po dłuższym czasie , wracam z nowymi inspiracjami. Tym razem chciałabym was zasypać pięknymi błękitnymi jak niebo zdjęciami. Zdjęcia głównie znalezione na Tumblr powalają mnie swoją magiczną mocą.  Podobno błękit to kolor zimny,  jednak ja daje wam teraz namacalny dowód na to, że jest kolorem gorącym jak ogień. Pełen pasji, emocji i uniesień. Grecja, Indie są przepełnione tym kolorem! A przecież są to ciepłe kraje.
W upalne dni, ale takie naprawdę gorące... miejsca gdzie padają promienie słoneczne są żółte, światło jest żółte a cień cobaltowy jak morze.
 No właśnie, morze! Ono również najpiękniej wygląda latem!
 
Sami widzicie ... niebieski nie może być zimna barwą!
 
 
 

3 komentarze:

  1. Wiele z tych zdjęć bardzo mi przywodzi na myśli Maroko, swoją drogą pisałam ostatnio posta o błękitach w tym kraju. Pierwsze zdjęcie już widziałam, kobieta fe-no-me-nal-nie maluje lodowce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham błękity niemal w każdej postaci :) Zdjęcia piękne wszystkie, ale na ostatnie nie mogę przestać patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne barwy :-) Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń